Stenis kommenterar de senaste påhoppen och helgens ödes match!

Efter att blivit uthängd här på bloggen som lite av en syndabock efter den senast matchen, då varken anfallsspelat eller försvaret satt som väntat har coach Stenekas valt att kommentera.
Bloggen sökte honom tidigt i morse för en kommentar.

– Självklart är det inte OKEJ att komma för sent och missa träningar och annat men jag kan inte skylla på något annat än mig. Jag har mina skäl och det får klubben acceptera.Alla vet vem jag är och jag känner mig ganska säker på min position. Jag vet att fansen avgudar mig och min taktik, säger en knappt berörd manager med en ganska sansad röst.´

Men vad säger spelarna då?
– Att tolv gubbar springer ut och spelar en bakfull och ganska medioker historia och fortfarande vinner med 6-1 i en tidig seriefinal tycker jag personligen är ganska starkt, sen vad dom säger att jag kommer för sent och inte får du fråga dom, fortsätter han.

Vad tror du om helgens drabbning då?
- Jag vet att vi möter Kossorna som också är obesegrade efter två matcher och att vi kommer med vårt bästa lag för att vinna matchen, resten sköter jag och spelarna, avslutar en stressad coach som måste fortsätta att spela Facebook-spelet Café World



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0