Coyotes springer förbi motståndarna - Ännu ett nytt tillskott... !

Det är stora dagar för Coyotes och dess framtid minsann.
Det är flera nya spelare klara och det är inte vilka som helt.
Det är riktigt roligt och se hur klubben strävar efter det bättre hela tiden.
Men vem är då nästa man som valt att ge sitt liv åt Coyotes? Jo..


Daniel "Ägget" Olsson # 2





Ägget Olsson
, det är inte ofta man behöver säga mer än så. Att det finns finnes, spelsinne och energi i denna oerhörda köttbit är ingen hemlighet. Det vet alla, men med sin energi och kämparglädje är det mannen med stort M även utanför plan och det är med stor glädje bloggen meddelar denna zupervärvning i all och zann
Zlatan-mané. Det ska bli en fröjd att se Ägget föra Coyotes upp i skyarna fram över...


Välkommen till Laget, Ägget!


ÅTTA SNABBA:
Ålder: 21 år
Vikt: 90 kg
Längd:187 cm
Styrka: Målsinnet och blicken för spelet (ala Foppa)
Svaghet: om man inte har någon?
Bästa minne: Mina och Slammis ölkvällar med Riggan, eller hur PG?
Motto: ”Inled mig icke i frestelse, jag hittar själv”
Roll i Laget: Sniper och lagkugge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om profil, vilken sjukt bra värvning!

2009-10-23 @ 02:19:03
Postat av: Anonym

Mm hoppas verkligen han leverrar iår. Jag såg honom mycket när han spelade hockey. BRA VÄRVNING!!!

2009-10-23 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0