Coyotes status!



Hej kära vänner!


Vi förstår att det finns en hel del anhängare och fans där ute som har blivit aningen missnöjda av det uteblivna bloggande kring Coyotes och deras resa genom tiden. Som vi nämnde här för ett tag sen så har säsongen tagit slut och träningarna därmed avtagit en del. Vi ska väl även poängtera att vädret har varit en liten "bov i dramat" då vi sysselsatt oss med uteaktiviteter dessa dagar.


Givetvis har vi inte lagt ner bloggen, och vi har heller inga planer på att göra det. Tyvärr är som sagt säsongen över för vargarna och sommaren närmar sig med stormsteg vilket innebär många andra aktiviteter. Vi kommer så klart skriva om allt roligt som händer.


Coyotes går en mycket spännande framtid tillmötes då det just nu händer otroligt mycket i klubben. Ledningen har i dagarna suttit i långa möten angående framtiden och det ser mycket lovande ut. Det enda vi egentligen kan säga i dags läget är att det kan bli en hel del förändringar.

Så, kära vänner, håll utkik framöver så lovar vi mycket nytt och spännande!


Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Lente Ravelli

som ny blivande målvakt i även fotbolls laget så vill jag meddela att jag flyttar hem på lördag och vill bara veta när jag ska infinna mig på träning?:)

2009-05-28 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0